Tomek Solar: Nowa pasja. Cel: wyleczyć kontuzję

Moderator: infernal

Tomek Solar
Dyskutant
Dyskutant
Posty: 39
Rejestracja: 07 kwie 2012, 18:58
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak
Kontakt:

Nieprzeczytany post

Cześć.

Zgodnie z zasadami panującymi w tym temacie chciałbym się najpierw przedstawić. Tomek, w tym roku skończyłem 20 lat. Studiuję. Wielki balast na brzuchu. Przy 176cm ważę 86 kg. Popatrzyłem jakiś czas temu w lustro i stwierdziłem, że tak nie może być. Jestem młody, a moje ciało nie wygląda tak jak powinno wyglądać ciało dwudziestolatka. Od jakichś 2 tygodni biegam, znalazłem tę stronkę i chyba wpadłem. Podoba mi się bieganie, do lasku wychodzę z ogromną chęcią. To dziwne, bo wcześniej, w liceum, nienawidziłem biegać. Teraz czuję, że jest inaczej i mam nadzieję, że mój kontakt z bieganiem nie skończy się w tym miesiącu. :)
Moja kondycja jest fatalna, dlatego muszę zaczynać od początku. Niestety, nigdy wcześniej nie biegałem. Teraz zaczynam i mam nadzieję biegać długo i z korzyścią dla siebie.

A więc:

Obrazek
rocznik 92
176cm wzrostu
86kg

Obrazek
Adidas Duramo 4

Obrazek

Przebiec 5 km. (data rozpoczęcia (8.04.2012))

Moim pierwszym celem jest przebiec 5km ciągłym biegiem, bez przystanków. Obecnie nie jest to możliwe, poddaje się po 7,8 minutach truchtu. Jak widać nie jest dobrze, ale od tej pory może być już tylko lepiej. Wyznaczam sobie cel możliwy do osiągnięcia. Nie wiem ile czasu mi to zajmie, nie mam zupełnie doświadczenia, dlatego nie podaję czasu w jakim chciałbym to osiągnąć.
Obecnie biegam według własnego planu, nie wiem czy to dobre, dlatego będę się rozglądał za jakimś przystępnym dla siebie.

Nie chcę się wypruwać i dojść do tego w szybkim czasie. Mam zamiar stopniowo zwiększać kilometraż. Nie wiem czy dla moich stawów(85kg to chyba sporo) taka nagła zmiana będzie bezpieczna, dlatego spokojnie i do przodu! :)
Ostatnio zmieniony 10 maja 2012, 10:42 przez Tomek Solar, łącznie zmieniany 2 razy.
Pozdrawiam!

blog komentarze