maromaroPL – Chudy Wawrzyniec w dobrym zdrowiu

Moderator: infernal

maromaroPL
Stary Wyga
Stary Wyga
Posty: 209
Rejestracja: 11 mar 2012, 20:46
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Witam, nazywam się Marek. Mam 22 lata. Mieszkam w Tarnowskich Górach, studiuję w Gliwicach. Mam 178 cm wzrostu, aktualnie o poranku ważę około 75kg. I to tyle jeśli chodzi o suche fakty. :)

Aktualne życiówki 25.05.13r.
5k – VI Bieg Rodzinny – 18:25
10k – XXXI Bieg Krapkowicki - 37:25
HM – VI Półmaraton Dąbrowski - 1:23:42
Maraton – V Silesia Maraton – 3:08:31

A tu progresja wyników albo jej brak
JESIEŃ 2012
5k - 18:34 na niedomierzonej trasie
10k - brak startów
HM - 1:26:53
Maraton - 3:11:15
WIOSNA 2013
5k - brak startów
10k - 37:25
HM - 1:23:42
Maraton - 3:08:31
JESIEŃ 2013
5k - 18:25
10k -
HM -
Maraton -

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
A teraz czas na trochę poezji, czyli krótko o moim dotychczasowym bieganiu :)