Komarrek Zaczynam biegać Cel 10km poniżej 1h

Moderator: infernal

komarrek
Wyga
Wyga
Posty: 61
Rejestracja: 22 maja 2013, 16:19
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Witam mam 30 lat, 181cm wzrostu i 85kg wagi. Trochę za dużo się obżeram i zdecydowanie za dużo piję ale mam zamiar coś z tym zrobić. Choć generalnie biegam bo lubię to uczucie kiedy zmęczony spoglądam głęboko w siebie.

Jestem początkujący ale cele mam ambitne. Najpierw chciałbym przebiec 10km, potem przebiec ten czas poniżej 1h nadymać się i wszystkim wokół mówić że jestem BIEGACZEM ;). Dalszym celem jest pobiec w jakiejś imprezie, najbardziej chciałbym spróbować w półmaratonie. Może nawet rodzinka by mi kibicowała? Albo dziewczyna. Byłoby fajnie.

Zacząłem biegać jakieś 6-7 tygodni temu. Nie znam się na pulsometrach, planach, nie mam specjalistycznych ciuchów, nie wiem nawet czy jestem pronatorem, supinatorem czy innym terminatorem. Ale może kiedyś się dowiem.

Biegam po chodniku, w krótkich spodenkach, t-shircie i zwykłych adidasach do chodzenia na co dzień. Ulica wzdłuż której biegam ma 1km, a przynajmniej tyle wyczytałem w necie. Nie mam gpsa by to sprawdzić więc wierzę na słowo.

Zaczynałem od jednego okrążenia ulicy czyli 2km, po ok 2 tygodniach zacząłem biegać 3 km (1,5 okrążenia), a potem szybko przeskoczyłem na 4km (2 okrążenia). Obecnie zacząłem biegać na 5km (2,5 okrążenia) i wymaga to ode mnie sporo wysiłku, potu i łez. No może bez łez.

Biegam 3-4 razy w tygodniu, albo 1 dzień biegu 1 przerwy albo 2 dni biegu i 1 dzień przerwy.
New Balance but biegowy
komarrek
Wyga
Wyga
Posty: 61
Rejestracja: 22 maja 2013, 16:19
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post